Skapar osämja bland mina kollegor

september 20, 2006

Nu på morgonen har jag lyckats göra en av cheferna inom borrning väldigt upprörd, i hans svarsbrev på tre rader har han skrivit ”inte” två gånger i fet stil. Jag tycker att hans reaktion är väldigt överdriven och inser att det hela handlar om att den jag frågade inte frågade honom först.

Det jag gjorde var att jag frågade en tjej inom borrning om jag kunde ta del av kursmaterialet till en introduktionskurs om borrning vilket jag också fick. Så nu känner jag mig lite som en skurk eftersom hon som gav mig materialet hamnar i onåd med sin chef på grund av mig, tror jag.😦
headlogo.png

Kommentera

