Internet

september 21, 2006

Beställde internet igår och det ska levereras om 3 -5 veckor och kostar skjortan i Norge. Men som tur är jobbar jag just för Statoil vilket betyder att det finns företagsdeal på allt i Norge. För internet betyder att jag får dubbel hastighet, ingen bindningstid samt ett mycket lägre pris. Oavsett dessa fördelar så är det fortfarande dyrare här än vad det är i Sverige. Och tvn hemma håller på att driva mig till vansinne, jag trodde igår att jag kommit på hur man ställde in den men inte då. Den letade kanaler väldigt länge och sa sedan att nu kan du börja titta, men tro nu inte att det gjorde någon skillnad. Tvn var lika svart som den någonsin hade varit. Nu tänker jag ringa någon som kan ge mig ett vettigt svar.
För er alla som på något sätt tror att intrigerna skulle vara slut bara för att en historia slutat lyckligt, tänk om! Ikväll ska det nämligen ut och firas att alla, alla utom jag, har fått lön.
headlogo.png

Kommentera

