Snart bara 24 h kvar till avresa

oktober 4, 2006

För vissa närmar sig avresedagen med stormsteg, men komihåg att den som spar han har😉 Alltså, jag kommer att få njuta lite längre med att se fram emot resan jämfört med de flesta andra. Tyvärr kommer min resa också att ta slut några timmar före alla andras😦

Finland here we come!

Få råd och hjälp eller ge ditt bidrag till:
headlogo.png

5 svar to “Snart bara 24 h kvar till avresa”

  1. Helena said

    It will be great fun!
    Det som vinns i glädjen att se fram emot resan en extra dag förloras i sorgen över att inte befinna sig med oss under bordet på båten😉

  2. nlenkel said

    Det låter som ni har planerna klara, Fez! Jag försöker ju bara att lura mig själv så mycket jag bara kan🙂

  3. Helena said

    Stackare…
    Men misströsta ej, vi ska ta väl hand om dig när du kommer.😉

  4. Johan said

    Hehe…kom att tänka på ”FinnFemFel” som lanserades av Niklas för någon dag sedan. Ganska lustigt med tanke på att vi ska till Finland. Fem fel är ju dessutom fler är fyra rätt…så det kommer att bli mer av allt när du anländer! Min logik är oantastlig!

  5. nlenkel said

    Din logik är förkastlig men fantastisk. Kanske lite synd att det går från fyra rätt till fem fel när jag kommer😉 Men det är klart ju fler ju roligare.

Kommentera

