Godkänd ledighet

oktober 10, 2006

Fick ok från min handledare att åka till Sverige en vecka, mmm trevligt. Han är ju offshore och på min fråga om jobbet gick bra fick jag svaret att jobbet gick bra men att han hade en släng av sjösjuka, hihi.

Obehaglig olycka inte långt ifrån Stavanger nu på morgonen, ett flygplan kraschade på Stord. Jag har själv aldrig landat där men jobbat på Stord som är en liten ö mellan Stavanger och Bergen.
Få råd och hjälp eller ge ditt bidrag till:
headlogo.png

2 svar to “Godkänd ledighet”

  1. Ann-Katrin said

    Kul att det är bra i Norge. Kommer du hem till Sverige, vilken vecka då? Kom på att skriva till dig när jag hörde om olyckan i Norge. Vi hörs.

  2. nlenkel said

    Vecka 47, från fredagen den 17 november till måndagen den 27 november.

Kommentera

