Fredagen den 13:e

oktober 13, 2006

Antalet aktiviteter inför hösten börjar öka, hittills är det en tvådagars teambuilding, heldagsseminarie med middag om Subsea och Statoils julbord. Jag är inte helt säker på vad man har på ett Norskt julbord så det ska bli spännande. Teambuildingen var man tvungen att ha ”en godkänd” ursäkt för att inte vara med på, jag tror att det totalt kommer att vara 130-150 personer, och det är med övernattning på hotell någonstans.
Få råd och skriv ut en minneslista eller bidra med en själv:
headlogo.png

6 svar to “Fredagen den 13:e”

  1. Katja said

    Vill bara påminna alla läsare av denna blogg(s kommentarer) att idag är det

    HELENAS FÖDELSEDAG!

    Jippie! 😀

  2. Johan said

    Yeah!

    Trots att det är Helenas födelsedag idag tänkte jag inte skriva om det, utan om det norska julbordet (jag vet, jag är en riktig stämningsdödare). Vad jag vet äter man revbensspjäll till julen i Norge (det gör iaf mina norska släktingar), så gillar du det är din lycka gjord. Däremot tror jag inte att skinka förekommer, tur att du fick det i Finland. 🙂

  3. nlenkel said

    Mmmm! Den glömmer man inte i första taget 🙂

    Var bor dina släktingar?

  4. Helena said

    Ratad för ett julbord…? 😉

    Vad tror ni förresten om det Guatemalesiska (kan det heta så?) julbordet? En vild gissning säger mig att det är dåligt med glögg där borta. Ni kan lita på att jag tänker dricka glögg den 22:a! 🙂 Något otippat tycker jag faktiskt bäst om den alkoholfria!

  5. nlenkel said

    Vi får försöka hitta en god glögg som inte är utan alkohol 😉

    Sedan måste det väl bli pepparkakor och lussebullar den 22:a? Jag menar om FantasticTwo kommer hem samtidigt från två låååånga och slitsamma utlandsresor så vill man ju ha lite julstämning när man kommer hem, eller hur H?

    😉

  6. Helena said

    Absolut! Lussebullar och pepparkakor. Mmm mmm mmm!

Kommentera

