Grattis på Födelsedagen Helena!

oktober 13, 2006

Hoppas du får en toppenfödelsedag!🙂

tarta.jpg

Du får säkert en snyggare tårta än denna😉
Få råd och skriv ut en minneslista eller bidra med en själv:
headlogo.png

6 svar to “Grattis på Födelsedagen Helena!”

  1. Johan & Calle said

    Mmmm…jordgubbar. De bara väller ut ur tårtan!

  2. K said

    Vi ska äta kladdkaka snart, jag kan äta en åt dig om du vill.

  3. nlenkel said

    Tack! Jag får ju lov att äta upp hela den här själv😉

  4. Helena said

    Åhh.. Vilken fin tårta!
    Och en egen bloggrubrik också. Tack🙂
    Chokladkakan var jättegod men vi saknade dig!

    Kram!

  5. Katja said

    ja, vi saknar dig verkligen!

    att kakan var god glädjer mig, det tyckte jag själv oxå. hörde att du kommer hem en extra gång, niklas!

  6. nlenkel said

    Japp, en extra tur för att inte gå helt bananas här. Jag försöker sprida ut resorna så att exponeringstiden inte blir för stor😉

Kommentera

