N0llefez eller N0llegasque

oktober 13, 2006

När jag nu vet att det är storpartaj i helgen så skulle jag ju gärna vilja säga som Ragnar Vanheden ”Ta det lugnt nu Harriet!”. Nu är det ju ingen av dem som ska på kalas som heter så, så istället säger jag ”drick med måtta”, så som jag skulle ha gjort, i era rosa skjortor och backslick😉
Få råd och skriv ut en minneslista eller bidra med en själv:
headlogo.png

5 svar to “N0llefez eller N0llegasque”

  1. Helena said

    Så som du skulle ha gjort…
    Hmmm, sist jag gjorde det blev mina minnen lite suddiga i kanten😉
    Och du är ju inte där och dansar macarena med oss till alla dåliga gyckel! Men vi ska göra vårt bästa för att lära upp de nya adepterna. De är ju unga så de lär sig ju snabbt🙂

  2. Johan said

    Ja, vi kunde ju iaktta hur man bäst beter sig gammalt och drygt förra året…om jag kommer ihåg rätt blir det svårt att knäcka dig, Niklas!😉

  3. nlenkel said

    Jag inser att för att detta kalas ska sluta lyckligt så borde jag kasta mig på nästa flyg för att komma hem och styra upp! Men tyvärr är alla flyg fulla så det går bara inte😉 Jag tror att macarenadansarna klarar av att hålla ställningarna denna gång.

    Kommentaren ”De är ju unga så de lär sig ju snabbt” vet jag inte riktigt om jag törs hålla med om, inte för alla i alla fall😉

    Gammal och dryg, Yes! Där får ni svårt att knäcka🙂

  4. Helena said

    Det är en av anledningarna till att vi saknar dig!
    Jag vet inte om du är drygast men du är iaf äldst😉

  5. nlenkel said

    TACK!

    Det hade jag nästan glömt🙂

Kommentera

