Lördagsarbete

oktober 14, 2006

Är huvudet dumt får kroppen lida, men det kanske jag inte behöver nämna i det här sällskapet😉

Glömde mobiltelefonen på jobbet igår och är därför tvungen att vara på jobbet en lördag. Nu låter kanske det här som något dåligt men det behöver det inte vara! Ett kontor på säkert flera tusen kvadrat och den enda som är här på en lördag är jag plus tre Securitas vakter, det är mig de vaktar. Man kan säkert få en massa bra saker gjorda när man inte blir störd av alla arbetskollegor.
Få råd och skriv ut en minneslista eller bidra med en själv:
headlogo.png

8 svar to “Lördagsarbete”

  1. Katja said

    ojojoj, jobba på lördag låter lite trist…

    du borde göra inte-mannen-lika trix som förvirrar vakterna, och så kan du lämna lite meddelanden här och var och skapa…[dudududu (stämningshöjande ljud)]… intriger!

    o förresten, har du betalt din tv-avgift?
    hetaste frågan här i Sverige just nu.🙂

  2. nlenkel said

    Lite trist ja!

    Betala tv-avgift? Nej ”jag har flyttat fram och tillbaka så mycket att det har bara inte blivit gjort?”. Det är väl en bra ursäkt? Och för den delen gör de ju bara dåliga program, och sedan tittar jag inte på tv utan lyssnar bara på radio.

    Hur går det klädsel för kvällen? Klart eller på G?

  3. Johan said

    ”[De] gör ju bara dåliga program, och sedan tittar jag inte på tv utan lyssnar bara på radio…” Har Reinfeldt ringt och erbjudit en post än? Handelsminister kanske? Du har väl inte anlitat barnflickor svart, så du känns ju som en bättre val än den vi har…😉

  4. nlenkel said

    Hade, jo han ringde aldeles nyss och frågade om jag ville bli hans nya handelsminister! Han tyckte att det var bra att jag varit mycket utomlands eftersom detta inte lika troligt skulle bli ett problem i media🙂

  5. Johan said

    Om du varit utomlands hade det ju inte spelat någon roll om du hade anlitat folk svart, det hade ju inte skadat svenska statens intäkter…ytterligare ett plus!😉

  6. nlenkel said

    Jag har fått frågan om jag kan tänka mig att även bli kulturminister, det är någon som hänger lite löst. Och det här med sport kan väl inte vara så svårt😉

  7. nlenkel said

    Vem var först med nyheten!?

    Jag borde kanske börja jobba för någon tidning istället för att bli ingenjör😉

  8. nlenkel said

    Därför har jag tackat nej till Fredrik båda gångerna🙂

Kommentera

