Niklas på jobb

oktober 14, 2006

Lite vackrare bild av vad jag gjorde förr i tiden 🙂

lyktefisk.jpg

Få råd och skriv ut en minneslista eller bidra med en själv:
headlogo.png

5 svar to “Niklas på jobb”

  1. Helena said

    Det märks att det var ett tag sedan bilden togs, jag känner inte riktigt igen dig 😉
    Tänk vad en tandställning kan göra underverk 😉

  2. katja said

    hehe, den var ju lite ehm… speciell. 🙂

    jag är trött efter en dag i skolan. snart ska jag o helena åka hem och jag ska fundera över om jag hade några nya spanskaglosor som jag borde lära mig innan kl 8 imorgon.
    provet var lätt, förresten (minns inte om jag sagt det).

    n0llan pluggar termo, det är mycket roligare än min tenta.

    kram o sov gott!

  3. nlenkel said

    Ja det är otroligt 😉

    Är det något som inte är roligare än min tenta/ex-jobb?

    God morgon!
    😉

  4. Helena said

    God morgon!

    Man borde inte vara så här trött på måndag morgon… Hur ska det då bli resten av veckan?

    Jag skulle säga att det är svårt att hitta något tråkigare , men Kattis ligger rätt bra till… Blä!

  5. nlenkel said

    Bättre och bättre dag för dag 😉

Kommentera

