Mycket hårt arbete trodde jag

oktober 17, 2006

Efter ett nytt möte trodde jag att det kanske äntligen var dags att börja göra lite arbete. Fick en massa material som jag skulle försöka sammanföra, om det gick. Inget visste eller vågade säga om det ens var möjligt. Om det gick ju inte, vilket gör att jag nu måste börja om lite. Jag gjorde ett snabbt översiktsarbete för att se om det verkade rimligt att sammanfoga det, vilket inte var möjligt. Eller sammanfoga skulle säkert gå men det är inte alls vad jag söker! Så nu måste jag försöka tänka om vad/hur jag ska gå vidare. 😦

Det känns lite bittert just nu! Har som tur är inte kastat alla andra trådar utan får nu börja spinna mer på dessa istället, urk!
Få råd och skriv ut en minneslista eller bidra med en själv:
headlogo.png

Kommentera

