Kasta något och hugg på nästa

oktober 18, 2006

Lång men dålig kväll, eller sanningen är att det var ganska skönt att jag igår insåg att det såg illa ut med det jag trodde jag skulle lägga mycket tid på, eftersom dålig kväll kan betyda bra morgon. Hade jag gått hem med tron att detta skulle bli bra hade jag vaknat med en galen tro och hela dagen hade kanske varit bortkastad. Jag tror att jag börjar närma mig den här fasen som min handledare pratade om när allt känns hopplöst ;-S (Lite blandad känsla)
Få råd och skriv ut en minneslista eller bidra med en själv:
headlogo.png

Kommentera

