TV igen

oktober 19, 2006

Igår berättade jag för mina arbetskamrater om min fantastiska tillgång på tv. De blev nästan lite upprörda över att jag bara hade två kanaler. Det tyckte att det minsta man kunde kräva var att jag i alla fall fick svt1 och svt2. De trodde att Statoil förmodligen betalade en stor slant för att jag ska få ett grundpaket av tv-kanaler, och ett grundpaket betyder enligt dem inte två kanaler. Så nu har jag lovat att jag ska skicka ännu fler mail till bostadsavdelningen för att gnälla efter fler kanaler.
Få råd och skriv ut en minneslista eller bidra med en själv:
headlogo.png

2 svar to “TV igen”

  1. K said

    Ja! Klaga!
    Och du måste göra det fort, om fem minuter börjar Fråga Anders och Måns! Det har varit dagens snackis i konsulatet.

  2. nlenkel said

    Äää! f…n! Det hade jag ju faktiskt velat se 😦

    Jag får skylla på Statoil om jag blir tagen för olaglig nedladdning av F.A&M som torrent. Eller kanske den ligger på SVT:s hemsida?

Kommentera

