Äventyr och lycka

oktober 20, 2006

En liten hälsning från Stavanger till äventyrerskan som ska åka så låååångt låååångt bort!
Hoppas du får en väldigt kul, spännande och trevlig tid i Guatemala! Det är kul att du ska på en så häftig och utmanande utflykt, det är trist att du inte är hemma i Stockholm när jag passerar förbi men till jul blir det skikkelig Fez när vi båda kommer hem!

Ha en underbar tid så tar vi med oss Tomten till Stockholm när vi kommer tillbaka!

P&K

/N
Skriv ut din minneslista och få lite råd via:
headlogo.png

5 svar to “Äventyr och lycka”

  1. Helena said

    Ett inlägg till mig igen! I can get used to this😉

    Just nu känns det ganska galet faktiskt. Känner mig lite oförberedd, men det kanske är lika bra.

    Men egentligen är jag ju inte längre bort än nu, iaf inte för dig. Bara ett blogginlägg bort😉
    Som sagt, vi skrivs!

    Kram

  2. Helena said

    Ahhh, läskigt! Just nu vill jag bara vända om och åka hem till Katja och sova..
    Jag kommer sakna er så himla mycket. Lova att plugga/exjobba kontinuerligt så att det inte blir så jobbigt! Gunnar vet ju vad han pratar om, eller…

    Massor av kramar från en otroligt trött Assbiatch

  3. katja said

    bäst att skriva en hälsning till dig här oxå!

    det är tomt och tyst i min lägenhet, scary!
    men tänk vad mycket spanska du kommer lära dig, det är bara att bestämma sig för att alltid prata spanska (även om det är skitjobbigt) för efter någon vecka kommer det gå mycket lättare…

    det är bara att bryta ihop och gå vidare, och le för det gör alla spanjorer (eller de låter så glada när de pratar tycker jag)

    kramkram

  4. katja said

    oj, nu blev det svårt för mig med pronomen… men, med ”du” menar jag Helena och inte Niklas, fast det är i Niklas blogg… eh, alltså inte för att jag tror att ni inte fattade det, men för att visa att jag själv oxå fattade det.😉

    /krångelkatja

Kommentera

