Vackra blommor

oktober 21, 2006

Det är inte ofta det kommer snigelmail till Stavanger men ibland lyckas postmannen ta sig över Haukeli med sin postsäck. Denna gång hade han med sig ett brev fullt med blommor och sommarminnen. Jag tror att Ala Moanas märke kanske är det snyggaste märket någonsin😉 Det känns lite bekant, jag har känsla av att jag sett den tidigare fast i en något större modell😉

Snart kommer sommaren igen och då med nya blommor!

Tackar för Hawaiifeeling via brev!
Skriv ut din minneslista och få lite råd via:
headlogo.png

3 svar to “Vackra blommor”

  1. nlenkel said

    Till er som tentat idag, hoppas tentan gick rimligt bra! Eller naturligtvis superbra men erfarenhetsmässigt från A.B.s tentor så kanske inte superbra är den vanligaste kommentaren😉

  2. Helena said

    Nu svarade jag ju på helt fel inlägg. Men men…

    Nu är det dags för lunch, jag håller på att hungra ihjäl!

Kommentera

