Time flies when you have fun, also when not

oktober 24, 2006

Jag tycker att jag jobbar på med mitt ex-jobb men varje gång jag frågar om något och får svar så generar nästan varje svar tre eller fler nya frågor. Och mina planer på att få göra någon typ av analysarbete verkar komma på skam, det är liksom ingen vits med att sätta upp en modell och analysera bara för sakens skull. Då kan man göra vilka förenklingar man vill och resultatet blir ointressant och svårförsvarat eftersom det aldrig var intressant att få resultatet.
Få råd om detta ämne och andra flugor eller ge råd på minneslista.se,
headlogo.png

Kommentera

