Fråga A o M

oktober 25, 2006

Nå? Klarade de att stå upp till förväntningarna, överträffade eller var det en besvikelse? Jag såg programmet aningens senare på svts hemsida och jag tycker de är roliga men vad var det egentligen som var nytt mot vad de gjorde sist? De kanske behandlar lite fler frågor per program men det var ju inte så mycket nytt i form av tv-program tycker jag. Men de är duktiga på att göra lättsam tv-underhållning.
Få råd om detta ämne eller ge råd på minneslista.se,
headlogo.png

9 svar to “Fråga A o M”

  1. katja said

    alltså, ärligt talat var det ju roligare förra omgången.
    Nu var det helt flippat, tyckte jag.

    Men kontorstolsputtandet, nöken och mullvadsjägaren var ju skojigt på riktigt förra gången. 🙂

    det är synd att du inte är hemma redan imorgon, vi ska ha anders o måns-kväll och äta tårta, typ för att fira att johans o kalles tentor är över. (och min u*, ej att förglömma… ) Fast vet du, idag fick jag ett dubbel-kramogram från Helena utfört av K & J. Det var grymt! 😀

  2. Helena said

    Bra att du gillade det. Jag snodde iden fran N som skickade en kram via K2 forut. Det ar en grymt bra grej! Men det galler att man har kvalificerade kramare annars blir det trist. Men det ar ju inga problem nu!

    Det som ar trakig ar att jag inte kan skicka samma kramogram till mig sjalv. Da hade jag gjort det direkt. Men jag far spara alla kramar tills jag kommer hem istallet. Men da blir det krama av!!!

    P&K

  3. Ja jag tyckte nog också att det var bättre sist!

    Jag är avundsjuk på att ni ska festa redan ikväll och jag inte kan vara med 😦 Sedan är det ju trist att jag inte heller kan få kramogram här i Norge 😦 Men jag kan ju åka hem så kanske har jag det lite bättre än du har H 🙂

  4. Helena said

    Vi far krama varandra extra mycket i jul istallet 🙂

  5. katja said

    man kan lugnt börja samla kramar redan nu hos mig!
    (om man vill)

    det kan oxå hända att man plötsligt förtjänar lite kramar, att man får en på sin lista som bonus typ. 🙂

    nu börjar kraminsamlingen!

  6. Helena said

    Det ar klart man (alltsa jag) vill!!!
    Hur samlar man bast ihop dem?? Tank vilket kramkalas det blir

  7. katja said

    eh… jag har inte tänkt riktigt så långt, alltså med hur man förtjänar kramar eller hur man samlar dem.

    vi borde kanske ha en organiserad idé?
    det vore ju något för ”gänget” hehe 🙂

  8. Jag har just varit på en föreläsning om ”Creativity”, där fick man veta att man först ska säga… eller så här:

    K: nu börjar kraminsamlingen!

    N: Why not!

    K: vi borde kanske ha en organiserad idé?

    N: Yes and?

    O.s.v. 😉

  9. Helena said

    Ni far tanka ut nagot i helgen 😉

    Ha det sa trevligt!

    Kram

Kommentera

