Hårt arbete lönar sig

oktober 25, 2006

Jag har under flera somrar slitit med att ha lite att göra men fortfarande se ut som jag har massor att göra. Idag kommenterade mina kollegor att ”du är så envis och arbetar så målinriktat”. Japp! Långt och träget arbete med att se upptagen har äntligen betalat sig. Det kan vara en av de saker jag är riktigt bra på , att se väldigt upptagen ut även när jag inte har ett skit att göra😉
Tror ni att man ska ta med det på sin CV?
Få råd om detta ämne eller ge råd på minneslista.se,
headlogo.png

3 svar to “Hårt arbete lönar sig”

  1. katja said

    en underbar idé! vad fint att dina kollegor är imponerade.🙂 Vi andra vet ju vad du sysslar med, jobbar på det där med bloggstatistiken i lönndom minsann😉

  2. Helena said

    Det ar ju hur nice som helst. Det galler bara att fa in det pa ett bra satt i CV:t. Kan ju vara lite svarformulerat kanske…

    ♥♥♥♥♥

  3. Mmm! Jag ska försöka få in det någonstans i CV:t.

Kommentera

