Sweden here I come!

oktober 27, 2006

Niklas loggar ut från Stavanger för en stund, ni kan nå mig på min hemma-adress under helgen🙂

Ta det lugnt under helgen!
Läs om roligare än detta ämne eller skriv något kul på:
headlogo.png

3 svar to “Sweden here I come!”

  1. katja said

    lugnt? are you CRAZY!?!
    vi ska ju ta det roligt (haha😉 )

    vi ses snart!!!😀

  2. NickeNyfiken said

    Jag snurrar ihop saker och ting😉

    Svenskt roligt ska vi ha!

    Norskt roligt kan vi ha på ålderdomshemmet!

  3. Helena said

    Ibland kan det vara svenskt roligt att ha det norskt roligt. Iaf om man ar med ”su amigos”.

    Jag har precis undgatt att bli drankt av en galen askskur. Det var med nod och nappe jag hann hem. Som tur var har jag ju ”Bettan” med mig sa jag kunde ga ut igen🙂
    Och jag vet, jag ska inte klaga. Har ar det ju faktiskt inte 5 grader varmt.

    Nu bar det av till Montericco om en halvtimme dar det ar annu varmare😀

    Kramar fran A1

Kommentera

