Små steg framåt

november 2, 2006

Plötsligt har det börjat hända saker med ex-jobbet. Idag kom min handledare och var lite stressad över papper han fått från DNV med vad de har kommit fram till angående deras arbete som ungefär motsvarar mitt. Min handledare är inte tillräckligt uppdaterad i saken för att inse att det de kommenterar är ungefär det jag kommit fram till. Den stora skillnaden är att de kommit fram till att det finns ett antal olika vägar att fortsätta arbetet där har jag tagit beslut att fortsätta på en kombinerad väg. Jag kan ju inte sitta och vänta och min handledare har inte heller velat leda mig i vilken väg jag ska gå eftersom han inte är nog insatt. Nu ska vi i alla fall ha ett möte i Oslo om två veckor och diskutera de största frågorna, på mötet blir det jag, min handledare, två från DNV, en från Hydro och en eller två från FMC.

Kommentera

