Vinter och mysigt

november 2, 2006

Erkänn att det ser lite mysigt ut:paraply.jpg

Jag tycker i alla fall att det är vinter😉

14 svar to “Vinter och mysigt”

  1. katja said

    härligt väder!!!

    jocke är långsam och jag sitter o väntar på att han ska bli klar så att jag kan få åka hem till lilla tessan snart! sen ska vi ut o promenera med henne i det inte allt för roliga stockholmsvädret.

    imorgon kommer du hem coh snart är det flix, skojigt blir det!

  2. Ha det så trevligt ikväll förresten🙂

  3. Johan said

    Simma i ett hav eller…?

  4. Det var väl tre frågor i Katjas kommentar? Eller missade jag en fråga, i så fall JA!!! 😉

    Men jag kan naturligtvis även simma i ett hav av JA🙂

  5. Johan said

    Eh..det var inga frågor i Katjas kommentar…men det är ok!

  6. Helena said

    😀
    Men det är alltid bra att simma i ett hav av JA!

    Ropa en omstart från mig också.

  7. katja said

    jajemen! vad lustigt att jag faktiskt inte skrev några frågor, för när jag läste niklas svar kändes det helt naturligt att han svarade på mina frågor som jag ju hade ställt – fast jag hade ju inte det.

    för er som tycker att niklas bloggs tidsangivare är lite kass kommer här en angivelse från mig istället: 03 09 och 50 biip

    03 10 och noll

    sov gott allesammans!

  8. Svar till mr Messerschmitt:

    Om det nu ska vara så petigt så får jag väl visa vad jag menar!

    >härligt väder!!!

    N: Ja!

    >imorgon kommer du hem

    N: Ja!

    >snart är det flix

    N: Ja!

    >skojigt blir det!

    N: Ja!

    Inga uttalade frågor kanske men svar kan jag väl lika väl ge!

  9. Johan said

    Det heter faktiskt Besserwisser…😉

  10. Det finns en, i alla fall, kommentator här som antingen är schizofren eller bara utger sig för att vara någon han/hon inte är. Frågan är bara varför? Början på en smutskastningskampanj? En intrig på upprullningen här? Någon borde ju tycka att detta har inte jag sagt, eller har jag?

    Mer intriger till folket😉

  11. Johan said

    Jaha, så det är ok när A1/A2 gör det, men inte när jag/vi gör det…där ser man, favorisering.

  12. Ja det är klart! Skulle inte du/ni?
    😉

Kommentera

