Tillbaka i Stavanger

november 6, 2006

Nu är jag tillbaka i Stavanger efter lite förseningar, eller ska jag säga med normal tilläggstid, som det har varit de senaste gångerna jag flugit i Norge. Det blir inte så mycket blogg de närmaste dagarna eftersom imorgon åker vi tidigt till hmmm….. och blir där fram tills sent på onsdag kväll. Men efter det så blir det nog en fin recension av teambuildingen och även blogg över helgen eftersom jag måste få lite arbete gjort innan jag åker hem en hel vecka.

Ett svar to “Tillbaka i Stavanger”

  1. katja said

    Hejhej!

    roligt med lite liv i lådan igen!
    nu ska jag försöka prestera ett exjobbs-
    ansökansbrev. 🙂

    kramar!

Kommentera

