Trött och sliten

november 9, 2006

Det var väl ingen konst att springa upp för en liten kulle och ned igen. Jo! Det är lite segt idag och ganska ont i ben, fötter och lår. Som tur är så är inte jag den enda som lite ont idag, de flesta som var med på turen går lite och när de väl går så är det väldigt stelt. Det vi oroar oss för är att det är imorgon vi kommer att få riktigt ont med träningsvärk som heter duga! Mmmmm soovaaa😉

2 svar to “Trött och sliten”

  1. Helena said

    Risken for traningsvark ar ju ganska overhangande. Men a andra sidan sa kanner man ju att man har varit duktig da😉
    Sjalv var jag igar, efter att inte ha gjort nagot alls i tva veckor, forst pa en cykeltur runt i nagra byar runt Antigua och sedan pa en salsalektion direkt efter. Sen somnade jag over mina bocker nar jag skulle gora min laxa..
    Jag ar radd for att traningsvarken kommer imorgon… Nu ska jag ivag pa en ny salsalektion, lika bra att halla igang🙂

    PussoKram!

  2. Jag kan inte påstå att jag gör så mycket annan träning här just nu heller. Men som det känns just nu, klockan är 08:15, så har smärtan minskat sedan igår. Det känns lovande men vem vet😉

Kommentera

