Internet hemma

november 10, 2006

Efter att jag för 7 veckor sedan beställde Internet har jag äntligen fått det installerat 🙂 Men det är lite konstigt att det ska behöva ta så lång tid när installationen bara tog fem minuter!

9 svar to “Internet hemma”

  1. K said

    Galet, så nu kan vi förvänta oss massor av inlägg på kvällar och helger också?!? Jippi!

  2. Nu finns det liksom ingen anledning att gå till jobbet längre 😉

  3. K said

    Men i så fall finns det väl ingen anledning att vara i norge heller? Vi har internet i sverige också i fall du missat det…

  4. Jaha?! Varför har ingen sagt något!

    Nja nu ska jag kanske inte frånsäga mig mitt skrivbord eller för den delen sitt hemma och jobba eftersom det faktiskt händer lite kul saker på kontoret 😉

  5. Helena said

    Sweet da kan vi skypa!

  6. Japp! Jag har även hittat C och J men INTE Katja! Vilket alias jobbar hon under?
    😉

  7. Johan said

    Sitt namn (den korta versionen ;-)) med en prick emellan.

  8. Neeej! Eller jag ska testa den varianten också då. Men det borde ju ha funkat helt vanligt tycker jag. Just nu är jag på jobbet och hämtar en nyckel som inte finns och kan inte testa att söka på en gång.

Kommentera

