Fars dag

november 11, 2006

Ni har väl inte glömt att det är fars dag idag, kanske imorgon om du är tidigt ute. Denna gamla traditionella festdag, eller ska man se det för vad det är, en kommersiell grej som butikerna driver på för att kunna sälja fler slipsar innan jul? Glad fars dag på er alla 🙂

2 svar to “Fars dag”

  1. Johan said

    Har redan grattat far min, men jag tänkte bara passa på att kommentera att det är rejäl inflation i länkar i texten, kul med mer info, men tänk på vad TeX-guiden säger om fotnoter, lite samma grej.

    I övrigt kan jag säga att det verkar ha varit kul på teambiuldingen, han i korridoren verkade dock vara lite övergiven, så där hade väl teambuildingen inte gått så bra. Han hade kanske bara otur… 😉

  2. Bra gjort av dig! Jo det är ju lite roligare med extra information, om man nu vill, eftersom det annars lätt blir min tolkning av allt. Inte för att det är något fel på det men……
    Det kan vara så att man har lite otur ibland 😉 Men jag tror att han hade kul!
    Inte på Skype idag?

Kommentera

