Fullbokad

november 13, 2006

Hektisk vecka, inte så mycket ex-jobbande, med heldagsaktiviteter nästan varje dag:

Calendar

tirsdag

All day event

Subsea Forum (IB-building)

onsdag

All day event

Møte med ISO (OSLO)

torsdag

Lønnsfest UTO (Cardinal)

All day event

Plenum session (IB-Building)

fredag

Multi-day event

All day event

Home – Trip to Stockholm (Stockholm)

Plenum session (IB-Building)

Hur ska jag hinna med att få något gjort på mitt ex-jobb när det är så mycket aktiviteter? Kanske jag ska hyra i en konsult för att jobba på mitt ex-jobb när jag är upptagen med annat😉

4 svar to “Fullbokad”

  1. K said

    Vad är plenum session?

  2. Flera parallella föredrag i föreläsningssal, det är automatgenererat möte och inte mitt val av ord. Det är två heldagarsseminarier om olika teknologiområden inom Statoil. Det låter nästan som att det vore ett ”one on one” möte, men det är det inte tror jag🙂

  3. Helena said

    Haha, jag tycker det later som en utmarkt ide att hyra in en konsult som fixar ditt exjobb nar du gar pa allday-events. Du skulle kunna ha en egen exjobbare som gjorde det trakiga😉 Du vet som doktoranderna gor med sina trakiga undersokningar, kastar dem pa en exjobbare.
    Risken for annu trakigare exjobb skulle forstas vara overhangande…

  4. Ja, visst är det inte en helt dum ide? Risken finns ju naturligtvis att det blir som du säger ett ännu tråkigare ex-jobb för den personen, bara det trista arbetet😉

Kommentera

