Rätt spår

november 15, 2006

Efter mötet i Oslo så kan jag i alla fall säga att min handledare på Statoil anser att jag är på rätt väg. Om min examinator sedan tycker att jag gjort nog och tillräckligt bra är ju en annan femma. Jag har nu bestämt möte med honom så vi får väl se. Eftersom det inte händer något så fortsätter jag att skriva hemliga meddelanden mellan raderna.
Jag fick nästan känslan av att för min handledares skull behöver jag inte göra så mycket mer arbete, jag ska skriva färdigt och bli lite tydligare/utförligare. Det finns även en orsak till varför jag vill bli färdig så snabbt som möjligt, det är att min handledare också slutar efter januari, alltså två dagar innan jag slutar😉 På håret alltså att det kunde ha blivit lite spännande med förlorad handledning. Eller tolkar jag det här fel att han vill slippa mig så mycket att han inte ser någon annan utväg än att sluta själv?

7 svar to “Rätt spår”

  1. Johan said

    Skriver du de där osynliga meddelandena i rapporten också? Hur gör man det i TeX, du som kan allt?

  2. Helena said

    Hemliga meddelanden? Uppenbarligen, for jag ser dem da inte..

    Kanske ar det sa att din handledare inte alls ska sluta, han vill bara vara saker pa att du blir klar pa utsatt tid😉
    Konspiration mot svensken, igen…

  3. Tyvärr tror jag du måste ha citron för att kunna göra det i TeX😉 Kul att du hittade mitt hemliga meddelande! Ja, du var först J!

    Du tittar inte lika mycket på CSI som Johan uppenbarligen. Där lär de ut dessa användbara trick🙂

  4. Johan said

    Va? Klart jag kom på det själv😉, tror du jag har tid med dylik skräpkultur? Skulle barnvakten aldrig tillåta. Men nu kommer jag ihåg att vi (K2 och jag) ju är utan barnvakt hela fredagen (på dagen alltså, innnan du kommer till Stockholm). Då kanske man hinner få sig en dos riktigt skräp…

  5. Hmmm! Oansvarigt av barnvakten att inte hitta en ersättare innan jag kommer tillbaka😉

  6. Jag måste säga att det är lite spännande med förkortningar när vi använder samma förkortning för olika personer😉

  7. katja said

    samma förkortningar? gör vi det alltså?
    jag vet att jag är lite sen här… jag menar, det har ju gått flera dagar sedan er diskussion.

    och ja, mycket oansvarigt av mig med barnvakten, men kärleken kallade och jag var tvungen. dessutom hittade jag ingen som höll tillräckligt hög kvalitet.😉

    och de här hemliga meddelandena… ?!?

Kommentera

