Ingen lönspils

november 16, 2006

Det blev ingen pils för att fira lönen idag! Det är lönspils varje torsdag efter lön, men det är inte många som dyker upp och idag var jag inte helt laddad eftersom jag måste packa. Jag var där men inte så många andra så jag vände i dörren. Andra obehagligheter på vägen, för mer se på http://www.f.kth.se/~nlenkel/hemlig.html

2 svar to “Ingen lönspils”

  1. cal said

    Haha, ingen Månadens medarbetare utmärkelse för dig!

  2. Nej, och jag är den enda som inte får lön! Detta borde göra mig till en god kandidat till något annat pris tycker jag!

Kommentera

