Vad ska man säga?

november 16, 2006

Är detta ett tecken på norskt självförtroende eller är det bara konstigt? Bilden är inte fingerad utan tagen på Gardermoens flygplats på väg ned till flygtåget in till Oslo centrum. Ja, jag har stulit den lilla bilden från någon annan pga dålig kvalitet via min mobilkamera!

fors.jpg

Min kommentar kommer ifrån att man kanske istället för att skriva ”försenad” skriva ”Kommentar”. Man ska ju inte bygga något nytt där man inte har större självförtroende än att man redan från börja skriver ”trasig”, som att man inte ens själv tror att det ska funka? Norsk stolthet!

4 svar to “Vad ska man säga?”

  1. Johan said

    Senaste trenden från rika landet i väster: osynliga meddelanden. Jag tycker att det vore roligare om du inte hintade om det, små påskägg som ligger utplacerade på bloggen… 🙂

  2. Ja men då är det ju bara du som hittar mina mess! Visst är det lite kul att folk i efterhand hittar en massa dolda meddelanden som de tidigare inte visste om men……..
    Ok! Jag ska sluta informera om mina trick och finurligheter 🙂

  3. calle said

    Ja den stora röda pilen hade gott räckt som hint tycker jag. Vad händer i ”delay”-fältet om en flygning är inställd? BLir det Oändligheten kanske? gah nu fick jag värsta ”jag tänker på hur lång tid det skulle ta att gå runt typ Jupiter” känslan! Orkar inte förklara..

  4. Jaja! Jag vet inte vad som händer om det blir inställt, förhoppningsvis kommer nästa avgång upp och då utan försening utöver standardförseningen. Tror inte jag hade velat höra ”runt Jupiter” historien 🙂

Kommentera

