Hemma

november 19, 2006

Ja det blir inte så mycket bladder på bloggen när jag är hemma, det finns ju en hel del annat att göra samt att jag inte sitter framför en dator hela dagarna. Idag söndag har jag i alla fall varit ute och sprungit! Så j….a najs! Det är ju sol i Stockholm idag så känslan var ungefär som om det var en tidig sommarmorgon, om än bara en känsla så var det najs. Tvätta är också bra att göra ibland, inte lika kul men det måste göras.

6 svar to “Hemma”

  1. Johan said

    Fyndigt med det nya gömstället. Mycket fyndigt.

  2. Nu förstår inte jag vad du menar? Skulle jag på något sätt vara fyndig?😉

    Simma lugnt!

  3. Helena said

    Jag hittade det sjalv denna gang😉

    Hurtigt varre att vara ute och springa, det borde verkligen jag ocksa gora. Har ar det ju trots allt sommarmorgon varje dag…
    Tyvarr ar det lite oklart hur sakert det ar att springa ensam haromkring.

    Ha det bra, kram!

  4. Snitsigt!

    Jag tror du ska vänta tills du kommer hem med att ut och springa! Givet att du inte kan få med dig en turistpolis som också gillar att springa😉

    Ha de!

  5. Helena said

    Jag var faktiskt ute och sprang (utan polis) igar. Det kandes bra, men jag har traningsvark idag. Nagot maste man ju gora for att halla varmen. Det ar svinkallt pa natterna nufortiden. Inte som Sverige (eller Norge), jag vet, men har finns det minsann ingen isolering i husen.
    Det ar lite som ett lappisrum pa vintern kan man saga, hu!

    Kramar!

  6. Jo, jag hade också ont i hela kroppen efter att jag hade varit ute och sprungit. Jag tror lite av smärtan jag hade beror på att jag sitter vid ett skrivbord hela dagarna, jag rör mig minimalt på jobbet. Sedan kan det naturligtvis även ha lite att göra med att jag inte sprungit något sedan…………🙂

Kommentera

