Examinatorprat

november 21, 2006

Ja, han var lite mer pratsam än via mail men inte mycket. Men så länge han tycker att jag har gjort ett bra arbete så ska jag väl inte klaga på hans fåordighet! Men konstruktiv kritik är ju lite ett tecken på att personen faktiskt bryr sig och har läst det man har skrivit. Så jag kommer väl aldrig att kunna vara säker på om han tycker det jag har gjort är bra eller bara ”Ok!”, mest troligt tycker han att det är helt ”Ok!”😉

3 svar to “Examinatorprat”

  1. Helena said

    Det tar sig! Jag tror att Johan har potential till att bli dryg han ocksa. Men han har ju bra larare. Gammalbiten drojer ju dock ett tag😉

  2. Ja vi gör ju vårt bästa! Nej, gammal kommer han då aldrig att bli, jag menar hur skulle det gå till?😉

Kommentera

