Vidare till steg 2

november 28, 2006

Bara en dag försenat kom idag beskedet från min anställningsintervju i Mörby:  

Du är en av dem som valts ut för att åka till Trondheim den 6 dec för en andra intervjuomgång, allt under förutsättning att du fortfarande är intresserad och motiverad förstås!

16 svar to “Vidare till steg 2”

  1. Johan said

    N-A-J-S!😀

  2. K said

    Najs, kommer du bli lika grillad den här gången? Du får ladda upp med sångartäfvlan on-line!

  3. Det hade jag gjort, laddat med sångartäfvlan, om det varit möjligt🙂 Det kommer inte att visas on-line, eller?
    Grillad och grillad jag vet inte vad som kommer att hända men jag får väl lov att göra mitt bästa!

  4. Per said

    Det kommer såklart att gå finfint!

  5. Helena said

    Tjihoo vad roligt! Fett najs skulle jag saga.

    Kram!

  6. Det kommer säkert att gå bra, men jag har ingen aning om vad som förväntas av mig i Trondheim! Jag kunde säkert ha frågat men det hade ju varit fusk😉

    Vi får se vilken dag nerverna hamnar på utsidan🙂

    Kram!

  7. Johan said

    Jo, sångartäfvlan visas faktiskt på nätet enligt deras egna affischer (såg en senast i dag). Så klockan 19:00 (svensk tid ;)) är det bara att bänka sig för hejdundrade underhållning, hehe.

  8. Johan said

    På torsdag alltså, om nu någon undrade…måste träna lite på korrläsningen.🙂

  9. Jag har tittat på deras, nymble.se, och THS hemsida men där finns det ingen information om att det ska vara möjligt att se sångartäfvlan via nätet!? Men jag ska fortsätta titta, det står iof inte heller att Fysik ska vara med, så vem vet😉

  10. Johan said

    De har ändrat det på någon sida nu, men de hade ju slarvat bort våran anmälan ett tag, så de kanske gör falsk reklam, vem vet?

  11. Fysik finns med på THS huvudsida men det annonsen pekar vidare till där finns inte fysik med. Fortfarande finns det inte något om att det ska gå att se det via webben? Men det kanske kommer? 🙂

  12. Johan said

    Enligt radionämnden ska man kunna kolla via deras hemsida, det går väl via THS i så fall…hoppas de fixar det.

  13. Jag ska inte tjata mer! Vi får se imorgon klockan 19:00 om det står något på THS hemsida om hur man kan se sångartäfvlan via webben! Det kan ju vara så att det kommer upp en länk imorgon när sändningen faktiskt börjar.

  14. katja said

    grymt kul med andra intervju!!!!😀

  15. Det ska bli lite spännande men jag reagerade idag när jag läste vad det faktiskt stod i överskriften till svaret ”Besök i Trondheim” ? Om det bara är besök jag ska på så är det inte mycket att gnälla över😉

Kommentera

