Vilda Västern

december 3, 2006

Ja eller som vi kallar det, Stavanger! Vet inte om folk läser Expressen eller kanske även Aftonbladet om den 75-åriga kvinnan som blev stucken med ett spjut här i krokarna igår kväll. Men det finns gott om poliser här så man behöver inte vara så orolig, de har även ett ganska bra sjukhus här. Enligt polisen var det en 18-årig yngling som ringt på kvinnans dörr och när hon öppnat stuckit henne med spjutet, säkert en olyckshändelse.

Men det här hände inte i mitt grannhus, som det brukar göra, utan ett par kvarter längre bort, helt säkert med andra ord🙂

Expressen om dådet!

7 svar to “Vilda Västern”

  1. K said

    Var möjligtvis pucko inblandat i dådet?

  2. It is Alive!!!

    Jag vet faktiskt inte men det är nog mycket troligt! Om alla hästar vore hemma, hissen gick hela vägen upp eller om rondellen gick helt runt så skulle man nog inte göra så!😉

  3. K said

    Va? Har du saknat mig? Det har ju varit en ganska händelserik vecka så mitt bloggkommenterande har legat på en ganska låg nivå. Men du har haft fullt upp ser jag.

  4. Senaste kommentaren jag fick från dig var:

    ”Ok, sov gott då. Vi hörs på bloggen.”

    Men jag vet inte vad du menade med det?

  5. Nej! Som du ser så har jag haft fullt upp i alla fall😉

  6. Johan said

    Helt vilt! Här i Sverige har vi ju bara yxmän som springer omkring, spjut är lite väl ociviliserat tycker jag. Skämt åsido, det är ju helt sjukt, men det är ju skönt att det fortfarande är farligare att åka bil än sitta hemma i lägenheten. Förresten, har du fått ljus i korridoren än Niklas?

  7. Japp! Det är det verkligen!

    Jo det var faktiskt bara en vecka jag var tvungen att känna mig fram med händerna längs väggarna till min dörr. Det var en spännande tid😉 Det hade säkert varit bra med mörker i korridoren om spjutmannen skulle dyka upp, han har säkert inte nog koll för att hitta en dörr i mörkret. Jag är ju förvisso ganska säker eftersom det finns ytterdörr här med porttelefon som först måste forceras innan man är framme vid min dörr🙂

Kommentera

