Jag slumrade visst till

december 7, 2006

Jag skulle gärna vilja säga att jag blev blixtinkallad till Houston för att följa med för att laga Co2-scrubbern på ISS och att det var orsaken till att jag var lite frånvarande. Tyvärr var det bara en andraintervju i Trondheim. En tvådagarstur till Trondheim för att höra samma företagspresentation som i Stockholm en gång till och prata med chefen för undervattensavdelningen och för pipelineavdelningen. En lång resa och inte så mycket mer klarhet i vad som kommer att hända. Jag har dock klargjort vart jag står och vad jag vill eller tänker göra. Det lät inte som att det skulle vara något problem, tror jag 😉

Kommentera

