Ökad trygghet = bättre prat

december 11, 2006

Eftersom vissa tycker att 71 kommentarer på ett inlägg är lite mycket så har jag fixat en Team Site:

http://www.chatzy.com/800564600011

Logga in och skriv en kommentar så får vi se hur den ska användas men jag tror att den kan vara bra för att hålla alla dessa ”vad är klockan” surfare borta från privata diskussioner 🙂

secretrmopen.jpg

Lite som ett hemligt rum 😉

3 svar to “Ökad trygghet = bättre prat”

  1. Johan said

    Kul idé, jag satt ju bara halva tiden och föreslog en chatt, men två andra ville ju inte lyssna… 😉

    Nej, skämt åsido, soft, men sidan i sig funkar inte (jag kommer i alla fall inte dit), den verkar vara nere. Trist, men den kanske funkar bättre i morgon.

    Sov gott!

  2. Ja, jag tror att den var nere för C sa samma sak, eller att den var väldigt trög igår!

    Inte lyssna?! Jag förstår inte vad du menar jag lyssnar väl alltid 😉

    God morgon!

  3. Har testat den nu på morgonen och den verkar funka bra nu i alla fall 😉 Om det är så att den inte fungerar på kvällstid eller är opålitlig på något sätt får vi leta upp en bättre site!

Kommentera

