Nu har jag dragit, är på väg

december 20, 2006

Sista inlägget från Stavanger på närmaste tiden. JAG ÅKER NÄMLIGEN HEM!!!

Inte så att jag på något sätt hyser agg mot Stavanger. Det är en trevlig lite stad med närhet till vatten och naturen. Så vad betyder det här då? Jo, att man bör åka hit på semester på sommaren, max en vecka! Så nu har jag sagt några positiva saker om Stavanger, vänta er inte så många fler😉

Min hemresa börjar klockan 13:49 då jag tar bussen från Statoil mot flygplatsen! Nu blev du lite avis H? Det skulle jag bli! Det ska bli så skönt! Vi ses om ett par timmar!

Detta var även slutet på rubriker med ”dra” på ett tag ;-)

Ett svar to “Nu har jag dragit, är på väg”

  1. Helena said

    Jag det ar allt lite orattvist att vi flyger samma dag men att jag kommer hem en (nastan hel) dag senare. Det ar ju anda bara en tripp over Atlanten som skiljer, daligt att de inte fixar det lite snabbare😉

    Jag har precis druckit en acklig kopp kaffe och nu surfar jag for dagens rip-off-pris 2 US dollar for 15 minuter. Jag laddar upp for att sova gott pa flyget. Vaknade namligen 04.14 imorse av att en bil tutade utanfor huset. Jag trodde att jag forsovit mig och fick en smarre hjartattack. Det hade jag inte, men bussen hamtade mig kvart i fem istallet for 5 sa det var tur att jag klev upp.

    Kramar!

Kommentera

