Nu börjar sista….

januari 18, 2007

Börjar sista? Ja, alltså sista fredagen, sista helgen osv. Och jag känner efter och det känns helt ok! Jag sitter och väntar på att kommentarerna från min svenske handledare ska komma. Borde komma imorgon lunch om han skickade dem när han sa. Det vore bra för då skulle jag i alla fall potentiellt ha något att göra i helgen om jag inte kommer på några sista gången saker att göra 😉 Jag har ju inte förbrukat min presentation än så där kan jag nog lägga ner en hel del tid till på att fundera på vad jag kan göra annorlunda.

Måste nog börja fundera på hur jag ska få hem alla saker jag har nästa fredag. Jag var ju så klok att jag tog hem så mycket saker jag bara kunde när jag åkte hem till jul för att slippa ha så mycket nu. Detta resulterade i att när jag tillbaka efter jul struntade i att ta med båda väskorna, jag tog bara med den lilla fullpackad. Det var kanske smart då men nu blir det liksom svårt att få ner allt jag tog tillbaka plus det som fanns kvar här över jul? Det är ju inte möjligt och jag har ingen lust att resa i påsar så det blir nog bara till att ut och shoppa väska i helgen, huvudet dumt får plånboken lida. Ett gammalt……..eller hur det nu var 😉

Nu är det nog filmtajm i Norge, 2046 verkar det som bio Stavanger visar ikväll 🙂

Sköna fredag på er alla!

2 svar to “Nu börjar sista….”

  1. Helena said

    Jag gillar ditt ”ordspråk”, det är mycket sant!

    Men se det positivt, det blir ju mer att packa i när du ska flytta sen 😉

    Jag och K1 har också insett varför vi inte har gjort vårt kvantprojekt ännu. Bara tanken på de där artiklarna (om kvantteleportering) får en att vilja lägga benen på ryggen och springa härifrån. Varför måste man hålla på med fysik på Fysik? Stendumt tycker jag.

  2. Jag antar att det betyder att ni fått en uppgift, och det är alltså kvantteleportering.

    Men om inte jag minns fel så är det ett ämne som någon/några gjort förut, menar här att det skulle ju vara möjligt att läsa vad de kom fram till i tillägg till de härliga rapporterna. Kanske inte använda deras ”resultat” men det är säkert lättare att få en kickstart med deras rapport jämfört med bara artiklarna 🙂 Tror att det ämnet fanns vårt år men har ingen aning om vem som hade det 😦

Kommentera

