Ett förslutet paket

januari 20, 2007

Ja, eller ett stort kuvert från Sverige med en kommenterad kopia av min ex-jobbsrapport. Där har jag fått kommentarer från min examinator. Så per idag så ska det vara en godkänd ex-jobbsrapport, japp jag har justerat rapporten utifrån hans kommentarer 😉 Så efter torsdag är jag tydligen, i alla fall nästan, fullfjädrad civilingenjör 🙂 Känns kanske inte naturligt men jag kan nog vänja mig.

Det som därför gäller resterande veckan är presentation och packa för hemresa till Sverige. Jag var ute och shoppade en ny väska idag för att möjligen få med mig allt hem. Det ska bli lite spännande att se om den blev stor nog, jag bara chansade, egentligen fanns det inte så mycket att välja på när det skulle vara billigt och inte en hård väska. Jag tror att bristen på val berodde på att det var rea överallt. Men inte just på den jag skulle ha 😦

Sömnig söndag!

8 svar to “Ett förslutet paket”

  1. Johan said

    Jag föstår inte riktigt, vad finns det att justera om det står ”ok!”?

  2. Nej, det är klart men då måste man läsa mellan raderna vad som egentligen menas 😉

    Sanningen är att jag inte ens en gång fick ett ”ok”! Det enda som låg i kuvertet var en kommenterad rapport, ingen märkning om vem det egentligen var från? Jag vet ju vem det var från men lite lustigt att det inte stod någonstans 🙂

  3. En liten present till kalo och J:

    [audio src="http://www.f.kth.se/~nlenkel/Martina2.MP3" /]

    En trevlig väckningssignal som gör att man alltid får en bra start på morgonen 😉

  4. Jag ser att ni fått mysig snö i Stockholm! Jag ska kanske inte klaga det kommer ju även vatten ned från himlen i Stavanger, tyvärr inte i samma tillstånd som i Stockholm utan här i flytande form 😉

  5. hesu said

    Ja här är det värsta vinteridyllen. En decimeter snö och 2 minusgrader. Sweetah!

    Vi kan hoppas att vintern håller ut så länge som till på fredag så att du får lite vatten i frusen form också. När kommer du förresten hem på fredag?

  6. Ja, hoppas verkligen att det håller sig en liten stund i alla fall.

    Tror jag är hemma vid 21 tiden, givet att det inte är förseningar pga dåligt väder vilket jag tror har varit mycket av de senaste veckorna 🙂

  7. kalo said

    Haha, du är ju för rolig.

    tack för martina, det var just schysst av dig,
    va va va va va? 😉

Kommentera

