Förfärligt, fantastiskt och snart slut

januari 24, 2007

Märklig känsla inför morgondagen, på ett sätt förfärligt eftersom jag inte gillar att hålla så tillrättalagda presentationer, eller vad man ska säga. Fantastiskt på samma gång eftersom när jag är klar med presentationen imorgon, oavsett hur det går, så är jag färdig! Det är ingenting mer jag ska göra för att bli färdig civilingenjör! Och det känns konstigt och underbart på samma gång. Jag vet inte vad jag ska säga? NAJS! Kanske är det som passar bäst😉

Ikväll blir det inte thailändsk mat i alla fall utan en snabb pasta i tomatsås, ingen överraskning ingen spänning över huvudtaget🙂 Men det kan vara klokt att inte göra något skadligt dagen före.

Idag passerades flera nivåer på en gång:

Bloggstatistik

Total Views: 7,003

Totals

Posts: 201

Comments: 807

Utmanande torsdag på er!😉

4 svar to “Förfärligt, fantastiskt och snart slut”

  1. Helena said

    Jag vet vad jag ska säga om saken:
    Rätt åt dig! Och så himla coolt😉

    Lycka till imorgon, du kommer knäcka!

    Kramar

  2. K1 said

    jag vill oxå önska dig lycka till!

    är säker på att presentationen kommer att gå finfint!

    kramar!

  3. Japp! Då var man klar då! 😉🙂😀

  4. K & H said

    GALNA VÄRLD!

    Grattis grattis grattis!
    Det måste kännas jättebra, du är så duktig!😀

    Men vi tycker fortfarande att det är tråkigt att vi inte får se nån presentation här i Sverige. Som avslutning får vi nog säga ”Rätt åt dig!”

    kramar

Kommentera

