Till slut är det bara över

januari 25, 2007

Trycket över bröstet ökar, kallsvettningar, okontrollerbara skakningar och fjärilar i magen. Helt rätt, en underbar känsla i hela kroppen och detta bara för att man ska prata inför några kollegor? Men tiden minskar minut för minut. Och sedan efter så går jag väl tillbaka till kontoret en liten stund, kanske lämnar jag tillbaka mobiltelefonen och städar av min arbetsplats lite mer. Efter det tror jag att jag åker hem, för då har jag verkligen inget mer att göra där, det är även otroligt tomt på kontoret idag av flera anledningar och av dessa är inget att jag ska pressentera mitt arbete😉

Presentationen klar och gick ju bra, men det visste man ju inte innan det var färdigt. Det blev lite diskussion efteråt om de förslag på vidare arbete som jag rekommenderat eftersom några av dem som var där själva hade lite idéer om vad som borde göras, jag var klar och brydde mig måttligt🙂

Imorgon är lägenhetsstäd, packning, farväl på jobbet och hemresa. Med andra ord bara roliga saker, eller nja kanske inte så kul men målet är resan värd😉

Njut fredagen så ses vi snart!

Kommentera

