New York och packa

februari 12, 2007

Ja jag ska ju åka till NY om några dagar och vet inte helt vad jag borde ta med mig eller vad jag bara måste se när jag kommer dit. Nu ska jag ju inte vara där ofantligt länge utan faktiskt bara över en helg++ Det som jag ska se är Ground Zero, NASDAQ eller dyl, Empire State Building och China Town. Dessa saker har jag iaf med på min lista av ToDo men sedan när jag väl är där ska jag väl kunna hitta på lite mer🙂 Jo, parken och Time Square också.

Det har varit lite av ett uppehåll i bloggandet vilket jag iaf har tyckt varit väldigt trevligt, eller nja jag hade ju aldrig kniven på strupen för att skriva men det fungerade väldigt på ett företag som Statoil. När man nu är hemma så finns det inte lika mycket dödtid som det gjorde i Norge. Men snart ska jag ju börja jobba igen och då kommer jag säkert att ha en massa tid över för att skriva strunt😉

Sedan tickar dagarna av frihet nedåt, snart är det bara någon vecka kvar! Blandad känsla av spänning och skräck inför att börja jobba på kontor. Jag har förvisso jobbat på kontor tidigare men då under kortare perioder och med stora delar ute på fläng på ett eller annat sätt, här vet jag inte vad jag ska förvänta mig av arbetsuppgifter.

Nej, nu tog inspirationen plötsligt slut😀

Kommentera

