Bilduppdatering från Trondheim

mars 7, 2007

Några bilder jag tog med mobilen från mitt kontor samt av kontoret och stan:

2.jpg

Kontoret jag sitter i:

3.jpg

Min kontorsplats:

4.jpg

5.jpg

6.jpg

8.jpg

9.jpg

2 svar to “Bilduppdatering från Trondheim”

  1. Camilla said

    Trondheim e en underbar plats! =) flyttar dit från sthlm nu i december 07,får se hur d går,hoppas du trivs på jobb =)
    /Camilla

  2. Trondheim är en fin plats! Jag har dock tröttnat på att pendla dit på veckobasis. Så numera jobbar jag inom telekom i Stockholm. Hoppas du får en bra och trevlig tid i Trondheim!

    /N

Kommentera

