Tillbaka i TRD igen

mars 12, 2007

Tillbaka i Trondheim efter helgen i Stockholm. Med en ny flygrutt direkt mellan Stockholm och Trondheim har behovet för att gå klockan fem på morgonen för att hinna hit före lunch försvunnit. Nu kan jag sova ut ända fram till 07:30 och sedan vara framme på kontoret klockan 11:30, vilket typ är en halvtimme senare än med den långa resan via Oslo.

Mina arbetsuppgifter har inte direkt börjat klarna efter att planläggaren som jag skulle börja jobba med idag har blivit ett par dagar försenad pga att han var tvungen att göra något. Så nu har jag fått några nya spännande rapportera att läsa medan jag väntar på att planläggaren ska komma. I alla fall så på torsdag ska jag på nyanställdkurs hela dagen och på fredag så ska jag bara jobba fram till klockan ett för att sedan åka hem till Sverige! Detta är mitt mål denna veckan😉 Allt handlar bara om klara och tydliga mål så blir allt så mycket lättare.

Ha en fjäderlätt tisdag!

Kommentera

