Vinter i Trondheim

mars 19, 2007

En helg av vår var allt man fick eftersom här i Trondheim har vintern kommit tillbaka. När jag drog i fredags var det säkert 5 grader varmt här och ingen snö, idag är det två decimeter och kallt, usch!

Min oro för att jag inte skulle ha någonstans att bo kom på skam, nu bor jag på Royal Garden där man får soffa, fåtölj, ett brett urval av badsåpa och ett mindre dansgolv, najs! Så nu hoppas jag på att det ska vara ont om plats på det andra hotellet fler gånger.

Idag har varit ytterligare en dag utan något vettigt att göra. Jag anlände klockan 12 och gick sedan på ett möte som jag inte hade något att säga på eller egentligen något som berörde mig, men det är alltid trevligt att gå på möten😉

Kommentera

