En ny riktining

mars 20, 2007

Ja om detta betyder bra eller bättre än bäst vet jag ju inte än men hoppet är det sista som lämnar en. Så vad har hänt när jag är såhär positiv? Jo jag var frustrerad imorse efter att blivit av med vad jag nu trott att jag skulle jobba med men efter lunch hamnade jag på det projekt som jag trodde från början. Projektet är en gasledning från Stavanger via Oslo vidare ner till Sverige och sedan över till Danmark. Det är fortfarande bara förberedelser inför att de förhoppningsvis får tillstånd att bygga ledningen, om de får bygga eller inte är upp till svenska myndigheter. Det som jag tittar på just nu är ilandföring av gasledningarna i Lysekil, hmmmm och Bua alldeles vid Ringhals kärnkraftverk.

Vädret här i Trondheim är dock mycket tråkigare än vad det i alla fall var i Stockholm innan jag åkte, här är det kall vind, slask och regn😉

Ha en trevlig onsdag i Stockholm!

Kommentera

