Snart är även denna vecka slut

mars 22, 2007

Ja, veckorna börjar slutligen gå ganska snabbt. Det har tagit tid men det blir vardag och tiden börjar rulla på. Om detta är positivt så nja, mitt senaste motto är ju ”resan är målet” och om jag ska följa detta så ska man ju inte genomlida vardagen eftersom detta ju är resan. Men på samma gång så måste det ju stinka ibland för att man ska kunna uppskatta andra saker, det går ju inte att bara få det bättre och bättre. Men det finns ju gränser för hur mycket man klara av 😉 Alltså är det ingen fara med mig, jag har sett värre 🙂

Så sista natten igen, det är ganska skönt med dessa korta resor jämfört med hur det har varit alla andra gånger jag varit i Norge då man inte visste om man skulle vara borta en vecka eller tio! Så att den ovissheten försvunnit är inget jag saknar.

Så imorgon fredag bär det av hemåt och klockan 18:05 landar jag på Svensk jord igen, givet att inte ALLA flygledare strejkar denna fredag också.

Mysig fredag på dig!

Kommentera

