Ny vecka och nya möjligheter

mars 26, 2007

Måndag morgon och här sitter jag och väntar på försenat flyg IGEN!! Sedan jag började jobba så har nog inget flyg varit i tid. Sju resor och alla har varit mellan 30 minuter och 1.5 timmar försenade. Som just nu har jag först stått i tre olika köer i 45 minuter för att checka in. Och när väl denna roliga upplevelse var klar så var naturligtvis flyget bara 1.25 timmar försenat. Och vad kan man göra? Det är ju inte som att det finns flera olika bolag eller flygplatser att välja mellan. Vem man egentligen ska klaga på är inte helt självklart eftersom i vanlig ordning så skyller alla på varandra. Nu spelar det ju egentligen lite roll för mig eftersom jag ska klaga på den som jag köper min produkt av, den är ansvarig för att leverera det jag har beställt när jag beställt det. Om de sedan använder inkompetenta underleverantörer så är det inte mitt problem.

Ja ja, nu är det ju ingen katastrof för mig på vägen till jobb eftersom detta ingår i mitt arbete att sitta här och vänta på flyget, dock på vägen hem på fredagar så vill jag ju liksom inte spendera hela kvällen på en flygplats eller i ett flygplan. Att man i tillägg försöker planera in aktiviteter på fredagar gör ju inte frustrationen mindre.

Soft och fluffig tisdag på er!

2 svar to “Ny vecka och nya möjligheter”

  1. katja said

    härligt… not!

    Själv har jag äntligen kommit hem till bergshamra och mitt uppdämda behov av att maila och surfa efter eget behag tycks inte avta, trots en timmes helt fria tyglar 😀

    i yeah är man strikt begränsad, helt hopplöst! inget dn, inget happy, inget mailande!

    fast! Min dator har kommit, jag ska hämta den imorgon!

    Kram!

  2. Borta bra med hemma bäst!

    Jag kan bara svara ja! Det är som ett gift man bara inte kan vara helt utan! Trist med bristerna i Yeah, namnet borde göra att det skulle kännas lite roligare men …… nej det är nästan som att ordet har ändrat betydelse.

    Najs med nya datorn och snabbt gick det också!? Du får ta med den till jobbet och kolla om det inte finns något gratisnät ni kan koppla upp mot och surfa hejdlöst vid sidan av S 😉

Kommentera

