Ganska ok och oj vad det bloggar

mars 29, 2007

Jobbet blir lite bättre för var dag som går, nja jag ska inte säga att det är sådär våldsamt bra kanske men vissa dagar liksom. Idag hade vi ett möte med min avdelningschef, eller vad han nu är eftersom han säger att han inte är det men att jag kan prata med honom om jag har några frågor, projektledaren, kunden via länk och det blev uppenbart att de är klåpare allihopa. De är liksom sega och har svårt att förstå vad kunden vill, hade det varit mig de inte förstod hade det varit ok. Så jag fick förklara och det var inte komplicerat, men det är lite positivt för mig och gör att jag ser bra ut inför min chef😉 Jag har nu även fått något att göra under nästa vecka i Stockholm.

Massor av bloggar som bara bubblar upp! Mycket trevligt tycker jag eftersom det gör att finns mer roligt att läsa, det är väl bara ens sida som inte är helt lätt att hitta eller läsa😉 men de andra två fungerar mycket bra.

Imorgon är det fest nej det är ju spex vilket ju är samma sak! Eller vi får väl se hur mycket fest det är eller kanske till och med fez det är, vem vet! Vi får se om det blir entrè i pausen eller om man får se hela spexet, sannolikheten för problem är stor pga. av att jag ju ska passera Oslo och försöka landa på Arlanda vilket ju senaste tiden har varit väldigt svårt!

Trevlig fredag!

Kommentera

