Min kollega

april 3, 2007

Jag sitter i samma som en kollega som säkert är i 55års åldern tror jag. Han är inte från Sverige men pratar bra svenska och har nog gedigen utbildning. Det som däremot är lite tröttsamt är att hans chef dissar honom för att han inte förstår vad han menar. Det är inte så svårt men han har nog aldrig gjort det tidigare och chefen är ganska otålig och min kollega är lite nervös, dålig blandning! Får berätta mer en annan gång det blev lite mycket datasupport vid sidan för att bladdra på här också 🙂

Najs onsdag på er!

4 svar to “Min kollega”

  1. assbiatches said

    samma bil eller? en silvergrå missil kanske?

  2. A1 said

    Sitter i samma vadå?
    Bil, Kanot, Sits eller Kontorslandskap?

    Själv sitter jag i samma rum som K1. Dygnet runt faktiskt. Najs! Jag kan tro att P är avundsjuk 😉

  3. A1 said

    Och vi tackar för datasupporten!

    Kramar från Yeah

  4. Kontor 😉 Lite mycket vid sidan av kanske jag kan tillägga.

    Det är han garanterat!

Kommentera

