En dag i sänder

april 24, 2007

Tiden går och dagarna går här uppe i Trondheim och inte vet jag om det har blivit så mycket roligare. Man lär naturligtvis känna fler och fler av arbetskamrater och det är trevligt men jag vet inte om arbetet. Man blir ju bättre och bättre på att fördriva tiden och resorna blir lättare men TRD går inte att jämföra med STHLM! Det är ju så j…a najs med vår och sommar i Stockholm. Det känns extra mycket just nu när händer så mycket från gång till gång man är hemma. Ena gången man är hemma är det varmt som bara den och helgen därefter har allt börjat slå ut. Det är ju najs i sig men man vill liksom ha det hela tiden och inte bara på helgerna.

Ha en trevlig vecka i Sverige😉

2 svar to “En dag i sänder”

  1. jenny mellström said

    hej!:)

    jag kom in på din blogg av en ren slump, men jag är jätte intresserad av att i november flytta till trondheim och undrar om du har något förslag på några som söker arbetare och om boende?

    skulle verkligen uppskatta ett svar!

    mvh jenny

  2. Hej Jenny,

    Nu vet jag väldigt lite om vad du vill jobba med eller vilken utbildning du har men….

    Jag vet att min tidigare arbetsgivare, Reinertsen AB (AS), söker massor med folk. Så om du söker ett arbete som ingenjör så tycker jag att du ska ta kontakt med dem, de kommer även att hjälpa dig med bostad.

    Om det nu är så att du inte är ute efter ett ingenjörsjobb tror jag att http://www.kellyservices.no/ har flera jobb i Trondheim inom alla olika arbetskategorier.

    Lycka till med jobbletandet!

Kommentera

