Bo och bostad

maj 1, 2007

Japp! Nu har jag i alla fall börjat leta efter en lägenhet. Det ser ju inte bara lovande ut men skam den som ger sig. Jag letar efter en liter lägenhet i innerstan och det borde väl inte kosta så mycket, jag menar det behöver ju inte vara något nytt och topp modernt 😉

Nej, jag vet det finns ju inget som heter omodernt i Stockholm på något märkligt sätt är till och med en Stockholmsdusch något positivt enligt mäklarna 🙂 Det ska jag i alla fall INTE ha. Men om det finns öppen spis, balkong eller stor garderob struntar jag ganska blankt i. Men att överhuvudtaget ställa krav kan kosta pengar. Och sedan är nästa fråga hur mycket kan man förvänta att slutpriset kommer att ligga över utropspriset? 25 % eller är det i alla fall 50 %? Min förhoppning är att marknaden svalnar lite fram mot sommaren men att det fortfarande finns desperata människor som måste sälja, det kan vara min chans! Om ni ser något som ni tror passar min smak så är det bara att höra av sig 🙂

Ha en kort och trevlig vecka!

Kommentera

